26 Haz 2010

26 Haziran 2010 Disko Kralı


O ne fevkaladelik, o ne harikuladelikti kardeşim dün ya ! Gecenin 4ünde Okanı ayakta alkışlattı o program bana.
Süper demekle hakaret etmiş olurum, şahane gibi laflarda az kalıyor o programa. Kimler vardı? Tamda hatırlamıyorum hepsini. Emir vardı şarkıcı, Hakan Ka vardı ve evcilik oyunundaki sevgilisi adını hatırlayamadım. Sertap Erener vardı. Bir kız daha vardı ya, adını hatırlayamadım. Gece muhteşem ötesi geçti.
Gerek makinenin makinisti Okan Bayülgen olsun, gerek efekt veren gitarist, baterist arkadaşlar olsun bunu amaçlayıp kafalarına yerleştirdikten sonra yayına çıkmışlar bence. Sorular, telefon bağlantıları, şarkılar falan derken zaman akıp geçti o gece. Şarkılı türkülü eğlenceli bölümde güldüğümüz kadar, sayın sivil toplum örgütleri de zaman zaman hüzünlendirdi. Sokak hayvanlarıyla ilgili olan en acı olanıydı. Beni o kadar etkilemiş olacak ki sabah kendimi bi kap ıslatılmış ekmek, bir kap suyla kapının önünde buluverdim kendimi birden. Ama yaptığımın ne kadar yararlı olduğunu bilerek yapmak ayrı bir mutluluk ve huzur veriyor bana. Sokak Sanatçıları da harikuladeydi ya. Onlarıda can-ı gönülden tebrik etmek lazım kanımca. Saatlerce gerçek birer heykel gibi o etkileşim alanında durmak çok çok zor olsa gerek. Ve bu arkadaşlarda bunu başarıyor. Yemin ediyorum o kadar gerçekçi sergilediler ki gösterilerini -içtenlikle inanabilirsiniz- Grubun başkanı söylemeden evvel ben programda onlara bakıp bakıp 'Yahu ne kadar gerçekçi heykeller, tebrik etmek lazım' dedim. Gerek boya olsun gerek onların sergiledikleri başarı olsun zaten bunu yaşatacak birşey. O boyalar heykel gibi yapıyor insanları. Deli Gücük adlı çizgi roman da güzeldi. 'Feriköy de Bir Pazar' projesina gelince, dağarcığım kiltleniyor doğrusu. Antika türü eşyalar bulunması ve bunların zorluk ve uğraş olmadan kolaylıkla oradan bulunup alınabilmesi beni felç etti zaten. Okan'a hediye ettikleri kamera da harikuladeydi. Hiç kıskanmadığım kadar kıskandım o gece Okan'ı. Çünkü Okan Bayülgen kadar benimde en can alıcı noktamdır antikalar. Çok Güzel bir geceydi gerçekten. Okan Byülgen başta olmak üzere tüm disko kralo ekibini, Sokak Sanatları Atölyesi'ni, Adını hatırlayamadığım hayvanlarla ilgili olan sivil toplum örgütünü, Feriköy'de Bir Pazar ekibini ve çizlerlerimizi ayrı ayrı tebrik edip, kendilerini içtenlikle desteklediklerimi bilmelerini istiyorum. Birdaha ki yazımda görüşmek dileğiyle.

0 Yorum yapıldı:

Yorum Gönder