23 Tem 2010

Facebook zırvasının evrimi

Birazdan göreceğiniz resimler tamamiyle gerçektir. Olayda yaşayan kişiler arasında yer ve zaman bağıtısı yoktur. Türkiyenin insanları ne kadar geri zekalaşıyor göstergesidir. Emin olun birazdan göreceğiniz resimlerdeki metinler bir çok insan tarafından kendini tekrar etmiştir.
Yukarıda ki resimdeki arkadaş tamamiyle kendini @2 lemiş arkadaştır. @2 nin ne olduğunu bilmeyenlere kısa bir özet: bir inci sözlük mottosudur, ilk yazılan başlığa kapak olarak girilen entrydir. Bu arkadaş'ın durumu gerçekten vahim olduğu için adını sansürlüyorum arkadaşa yardım edecek psikolog arkadaşlar varsa mailimden ulaşsın bana.
***

Bu yukardaki resimdeki arkadaş ise gayet iyi niyetli anne kuzusu diye nitelendirdiğimiz insanlardan "Bunu okuma!" ile başlayan yazıyı okuyup salaklığını göstermiştir. Zaten insanın başına ne gelirse meraktan gelir demişler. Ayrıca bu yazıyı ilk paylaşanın annesini Şeytan ısırmış lan orda öyle yazıyor. "Bilgisayar açılır açılmaz "annen öldü" demiş." Oha lan kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz teknoloji o kadar gelişti mi?

Uzman Tavsiyesi
burdan görüp evinizde bu yazıları yazmayı denemeyin. Eğer yazarsanız beş kere zıpla iki kere tavana bakın parmağınızı burnunuza sokun ağzınıza atın bunu bir milyon yere yapıştırın rüyanızda aksakallı dedeyi görün.

6 Yorum yapıldı:

sonkralice dedi ki...

hahahaha :D

insan ya meraktan ölürmüs yada y.. :) anladin sen

WebeGe dedi ki...

@1 Hunharca ....

Heheh. :)

WebSayar dedi ki...

Şeytan ısırmış o.O

Blog Atölyesi Senatör'ü dedi ki...

@WebSayar
Herşey ısırmış olabilir valla .d

Bay Klavye dedi ki...

:) çok güzel ve yerinde yazı...Gayet yerinde bir duruma gayet içten şekilde değinmişsiniz :)

Blog Atölyesi Senatör'ü dedi ki...

@Bay Klavye
Teşekkür ederim (:

Yorum Gönder