25 Eyl 2010

Mesut Yar Yine Ekranlarda

Uzun bir aradan sonra yine Mesut Yar, bu sabah bizlerle beraberdi. Yanlış hatırlamıyorsam 7.Sezonun ilk programı idi bu. Yine birbirinden güzel şeylerle karşımıza çıktı Mesut Yar. Mizahi kişiliği, ti ye alma kalitesiyle yine ekranlarımız başında bizleri güldürmeye hatta ve hatta güldürürken düşünmeye sevk etti, ders verdi.

Hazırlanan haberler fevkalade güzellikte ve özenilerek hazırlanılmıştı. Gerek seslendiren olsun, gerek ise Mesut Yar'ın sunumu olsun, gerçekçi ve tarafsız haber anlayışı çerçevesinden bir milim sapmadan hazırlanmıştı. Bilirsiniz ki bu Mesut Yar'ın her zamanki bir özelliğidir. Gelelim programın içindeki bölümlere. 'Manuel Hava Durumu' bizi yine hem güldürdü hem de bilgilendirdi. Doğrusunu söylemek gerekirse o bölüm biraz yavan geçti bu program. Ama olsun, bir ufak eksiği de görmezden geliyoruz.

'Manuel Hava Durumu' bölümünün ardından 'Nafile Diyaloglar' bölümüyle bizi yine ekran başında yerlere yatırdı Mesut Yar. Arada gördüğümüz teaserler ile, yarın 'Fatmagülün Laneti' adlı mizahi bir bölüm daha izleyeceğimizi ve ekstra kahkahalar atacağımızı öğrendik. Bu bölümden sonra da 'Bedava Manşetler' bölümü geldi. Gazetelerin manşetleri kısaca tek tek okundu. Manşetler okunurken beni en çok güldüren şey ise şu haberdi. 'Örtülü ödenekten 640 Milyon Dolar Aldım.' Kimin aldığını bilmiyorum dikkat etmedim. Başlık buydu. Bunu okuduktan sonra Mesut Yar cevabını, 'Nerene Aldın?' şeklinde verince bende kahkahalarımı tutamadım tabiki.

Hep gülmek eğlenmek dedik te, bunların yanında çok manidar sözler de geçmedi değil. Bu konuda Mesut Yar'ın üstüne, bir de Okan Bayülgen var o kadar. Başka güldürürken alttan da manidar cevaplarla ders veren adam tanımıyorum ben bu ülkede, tanıyan varsa bir mail çeksin hemen.

Özetleyecek olursak program yine bir harikaydı. Sabahın 7.45'inde üstelik tatilimizde ayağa kalkıp sadece bu programı izledikten sonra geri yatmamız bunu açık açık ortaya koyuyor zaten. Mesut Yar'a yeni sezonunda başarılar diler, ayrıca bu programı böyle sunmasından dolayı halk ve kendi adıma teşekkürü bir borç bilirim.

Not: Mesut bey, eğer bu yazıyı görürseniz, olumlu/olumsuz herhangi bir düşüncenizi cagataygormez@gmail.com adresine iletirseniz, çok çok mutlu edersiniz. Aynı şey sayın okurlar için de geçerli. İyi günler efendim, esen kalın.

1 Yorum yapıldı:

atomsistem dedi ki...

Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

İyi çalışmalar.

Web Tasarım Firma Sitesi site satın al siteler mobilya

Yorum Gönder