11 Tem 2010

10 Temmuz 2010 Disko Kralı

Harikuladeydi, süperdi. Böyle övücü sözlerle yazıma başlamayı hiç ama hiç sevmem, ama Okan bunu hakediyor. Son Disko Kralı sıkıcılığından sonra Okan, kendini aklamış oldu bu programla. Konuklar süperdi zaten. Kimler mi vardı? Gülden Karaböcek vardı, Asuman Krause vardı, Esra Balamir ve adını hatırlayamadığım 3 konuk daha. Ne olacak benim bu 'isim hafızası' ? Neyse .. Baştan sona kadar hiç sıkmadan, seyirciyi boğmadan ustalıkla hazırlanmış bir programdı. Sıkıcı durumlara gelindiğinde Okan Bayülgen, TV tecrübelerini ve ustalığını da kullanarak gerek konuklarına harikulade espirilar patlatarak, gerek konuk şarkıcılardan canlı performanslar alarak bu durumu çok güzel savuşturmayı bildi. Bu yönünü de tebrik etmek lazım doğrusu. Asuman Krause'nin üzgün bir duruşu vardı sanki Okan'a göre. Halbuki öyle birşey yoktu, sadece bir anlık durgunluktan ibaretti. Ama ne yaptı Okan, bundan kendine malzeme çıkarmasını iyi bildi. ''Aşk acısı çekiyor kız, yazık.'' ''Sana erkek mi yok?'' diye takılarak iyi bir ortam yaratmayı başardı. Önündeki aletten basıp basıp şarkı çalarak, Gülden Karaböcek'e acılı aşk şarkıları söyleterek sıkıcılığı aştı. Hem böylece Asuman Krause'de bütün geceyi aktif olarak geçirmiş oldu. Gecenin ilerleyen vakitlerine doğru, bir telefon bağlantısı oldu ki, sormayın gitsin. Esra Balamir'i aşırı derecede yerip, Gülden Karaböcek'i övdü. Okan Bayülgen'in ''Şimdi böyle eleştiri yapmanıza gerek yok. Gülden Hanım ile Esra Hanım'ı karşılaştıramazsınız zaten. Ama Esra Balamir'de sanatını iyi icra eden genç ve alımlı bayan sanatçılarımızdan biridir.'' lafına karşılık; ''Benim kocam müzik işinde, bende az çok bu işleri bilirim.'' diye cevap vermesi üzerine doğal olarak Okan Bayülgen ''Sakıncası yoksa'' isim rica etti. Hasan Basri Sarıkaya imiş zat-ı muhterem'in ismi. Tel. Bağlantısı sonunda Esra Balamirden ilginç bir cevap geldi ki, beni adeta koltuğumdan zıplatıverdi. Dedi ki Esra hanım; ''Ben sadece sanatçıların eleştirilerini kaale alırım. Ayrıca bu kadının bunu neden yaptığını biliyorum. Eskiden bu menajer ile aramızda bir sorun olmuştu. Bu kadın bunu kasten yaptı, ben buna inanıyorum.'' Olay daha fazla dallanıp budaklanmasın diye Okan Bayülgen okunu hemen başka yöne çevirdi. Bu da bir ustalık işidir, bravo. Sonra ''Disko Kralı Belgeseli'' ni 2.defa izledik. Ben zevk alıyorum doğrusu o mini belgeseli izlerken. GD1 koltuğundan falan bahsedilen birşey. Ne kadar arasamda sizler için bulamadım o videoyu. DYS(Diskoya yerleştirme sınavı) da harikulade bir uygulama. Program Gülden Karaböcek'in performansıyla kapandı. Herşey güzeldi. Medya kralı'nı bu gece sabırsızlıkla bekliyoruz.

3 Yorum yapıldı:

Blog Atölyesi Senatör'ü dedi ki...

Bu geceki medya kralını merakla bekliyor olacağım :) Ondan öncede bir yazı girerim.

Adsız dedi ki...

Hasan beyin eşi esrayi balamiri kiskanmistir aşk yasamislardi bir ara

Adsız dedi ki...

Bu menejer çok pis bir adam her genç bayana asılıyor ismide hasan basri Sarıkaya üstüne üstelik birde katil iki kişiyi vurup yedi yıl yatmış aman genç sanatcilar dikkat bu adam çok tehlikeli

Yorum Gönder