12 Tem 2010

11 Temmuz 2010 Medya Kralı

Tartışma programı ayarında, harikulade bir programdı. Konuklar iyiydi, program için iyi seçilmişlerdi. Seyircilerin olmaması tartışmanın bölünmeyeceği anlamına gelirdi, bu yönden de fevkaladeydi. Kimler mi vardı konuk olarak? Aaah benim şu isim hafızam. Adanalı dizisinin Fiko'su ve onun sevgilisi rolundeki kişiler vardı, isimlerini tutamamışım. Yine bir diziden 2 konuk vardı. Hakkı Devrim vardı tabikide, onu saymıyorum artık konuk değil çünkü. Ali Hakan vardı birde. Arada 1-2 konukta geldi gitti. Güzel geçti program, herhangi bir sıkıcılık sezmedim. Reklam aralarında sosyal ağ sitelerinde gezdiğimde farkettim ki, kadınlar ilk 1 saatte çok sıkılmışlar. Çünkü konu futboldu. Bende Okan Bayülgen gibi futbol sevmeyen ender erkeklerden olsamda, sıkıldığımı hatırlamıyorum. Çünkü bilgi öğreniyorum. Neyse. İlk bir saat böyle geçti. Arada süper olaylar da oldu. Mesela Okan Bayülgen, ünlü elektrikli testeresiyle Vuvuzela'yı 5 parçaya ayırdı. Orası çok güzeldi. Orada ben programın reyting patlaması yaşadığına inanıyorum. Programın az izlenmesi her ne kadar Medya Kralı ekibi için kötü birşey olsa da, benim için çok iyi oldu. Çünkü program daha rahat işlemeye başladı. Hatta Hakkı Devrim bir ara birinin dediklerini aktarırken, hiç sorunsuz, sansürsüz anlatıverdi. Biraz hızlı anlattı argo kısmını ama, anlayan anladı zaten. O açıdan benim için iyi oldu. Daha rahat sunulan bir program hem sunucu için, hemde seyirci için güzel bir durumdur. Ama izleyicinin düşmesi, Kanal için iyi şeyler teşkil etmez.

Futbol muhabbetini bitirip, başka konulara geçtikten sonra reyting muhakkak artmıştır diye düşünmekteyim ben. Çünkü bayan izleyiciler yöneldi hemen. Ve o tartışma konusu kapatıldığında, Dünya Kupası sonuçlanmıştı. Şahsen ben, Okan Bayülgen'i Dünya Kupası'na tercih edenlerden biriyim. Sadık izleyicilerden yani. Hani Okan bir ara yakınmıştı ya bizlere ''Dünya Kupası yüzünden konuklarım tek tek davetlerini iptal ediyorlar. '' diye. Ben ne güne duruyorum Okan? Beni çıkar oraya. Bak burada yazıp çiziyorum, az çok yazar sayılırım bende. Şaka yapıyorum tabiki de yanlış anlamasın okuyucular. Biz daha o koltuklara daha layıkta değiliz, hazırda değiliz. Hem 14 yaşındaki bir kişiyi kim çıkarmış Talk Show'una konuk diye? Malum yerlerini dahi yırtsa, çıkamaz. Neyse, fazla sapmayalım konudan.

Şöyle bir özetlersek iyiydi program, tartışma ayarında seyretti sürekli. Medya Arkası falan ustalıkla hazırlanmıştı. Bir dahaki haftayı sabırsızlıkla bekliyorum. Bir dahaki yazımda buluşmak dileğimle ..

1 Yorum yapıldı:

Blog Atölyesi Senatör'ü dedi ki...

O vuvuzelayı kesme sahnesi kesmek gerçekten iyi bir reyting getirecek olaydı. Onun dışında maçı izledikden sonra okana döndüğüm için 120 Dakika süren maç tabi bide okan maç muhabbeti yapıordu açıkcası sıkıldım.

Yorum Gönder